maanantai 17. elokuuta 2015

Löysin sen!

Jee, jännittää! Löysin sen. Mun PT:n. Kirjoitin sopimukseen nimen alle torstaina ja nyt tämän viikon torstaina on alkukartoitus –treeni –tapaaminen. ÄÄK. Mie varmaan kuAen siihen testiin ja häpeän itteni maan rakoon kun olen varmaan niin kakassa kunnossa, mutta jostain se on aloitettava, eiks nii?

Tähän asti olen käynyt ihan tavallisella salilla, mutta nyt aloitan toiminnallisella salilla. Sopimus on 3kk määräaikainen ja sen jälkeen jatkuu toistaiseksi voimassa olevana. Oma tavoite on nyt siellä vuodessa, eka itse asetettu tavoite (ilman vaakaa kylläkin) on että kropasta saisi 10kg rasvaa pois jouluksi. Ilman vaakaa aion mennä,  mutta tuo 10kg on sellainen heitetty tavoite. Voi olla että käyn vaa’alla, mutta en aio itseäni sinne pakottaa jos ei siltä tunnu. Ennemmin katson peilistä miltä näyttää ja valitsen vaikka muutamia tavoitevaatteita. Mun kaapissa on yhden tavoitefarkut ainakin ja se yksi kellomekko, mikä on tehty mun mitoille vuonna miekka ja kirves. Se kun vielä solahtaisi päälle niin ai että olisi tyytyväinen.


Tuo farkku-asia onkin ihan oma tarinansa. Mulla ei ole tällä hetkellä yksiäkään farkkuja, mitkä istuis kunnolla päälle. Käytän töissä joka helvatan päivä samoja mustia Cubuksen Jeggin Jane (?) farkkuleggareita. Miten tylsää!? Ja etenkin kun painoa on ihan tarpeeksi, niin ei nää kauhean imartelevat edes ole. Yritin alesta etsiä mukavia kangashousuja tai vastaavia, mutta ei löytynyt. Ehkä mie odotan että nuo Jeggin Janet tulee taas tajoukseen Cubukselle ja haen vaikka farkun väriset sieltä vaihtelun vuoksi. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti