perjantai 28. elokuuta 2015

Kuntokartoitus



Kävin viime viikolla kuntokartoituksessa salilla ja samalla piti astua vaa’alle. En ole käynyt moisen lätkän päällä seisomassa varmaan vuoteen ja olin arvioinut painoni. Vaaka yllätti positiivisesti näyttämällä pienempää lukua, kun olin ajatellut. Vaa’an luku näytti 80,5kg. Ihan liikaa tietenkin, mutta tosiaan vähemmän kuin olin kuvitellut. Mielessä pyöri luku 84kg kokoajan. 

Alkukartoitukseen kuului punnerruksia, vatsalihaksia, soutua, selkää. Yh. Pahimmat oli punnerrukset. Siis ihan ehdottomasti. Ei voi olla niin mitättömiä lihaksia kun mulla. Ei kellään. Kyllä mua hävetti. Maan raosta noustuani kuitenkin oli todettava, että tästä lähdetään. Kaikkihan aloittaa jostain, ja minä olen nyt aloittanut, eikö se ole pääasia? Lihakset oli vielä muutaman päivän jälkeen kipeät torstain rääkistä, mutta sepä ei haittaa kun tietää että homma toimii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti